tirsdag 30. september 2014

Situasjonoppdatering

Klokken er ikke 9 engang og jeg svetter som en gris av spaserturen på knappe 20 min fra leiligheten min. Jeg ble så usikker på hvor lang tid jeg skulle bruke at jeg gikk hjemmefra rundt 8. Jeg kom faktisk frem før skolen åpner dørene. De siste dagene har jeg vært så sliten at jeg ikke har hatt matlyst. Jeg er nødt til å finne ut av bedre rutiner for frokost for å begynne dagen på en halv tørr skive er å legge opp til energimangel! Mens jeg puslet rundt i morges savnet jeg plutselig leiligheten i La Marina. Jeg hadde faktisk begynt å finne meg til rette der, det var bare det der med beliggenheten…. Kjøkkenet i den nye leiligheten er dårlig utrustet så jeg må i allefall få tak i en skikkelig kniv, skjærefjøl og aller helst vannkoker og brødrister. Jeg klarer ikke helt å ikke tenke på mitt eget godt utrustete kjøkken i Oslo. 3 dager igjen av kurset, så den endelige flyttingen fra La Marina og så tar jeg meg litt fri, rolige dager på stranden med svømming som hovedaktivitet. Nå har det i grunnen gått i ett siden jeg begynte å sortere ting og tang i august. Jeg rakk ikke å bli uthvilt forrige helg. Jeg bare kjente på hvor sliten jeg er.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar