mandag 29. september 2014

På flyttefot igjen

Da gikk leiligheten på stranden i boks! I morgen etter kurset hoppper jeg på en buss hit og henter en koffert med det viktigste. Resten får vente til jeg finner noen som kan flytte for meg. De snille tyskerene på stambaren vet om en som kjører små flyttelass. Jeg gir dem bare nummeret mitt og ber ham om å ringe. Han er også tysk.Forhåpetligvis kan han engelsk for gymnastysken min husker jeg lite av. Jeg gleder meg til å bo mer sentralt. 4-5 mil hver vei ble mye pes. Jeg glemte kameraet i dag, men bare vent til jeg legger ut bilder av utsikten min! Jeg blir nesten svimmel av å se ned fra vinduet. Jeg var litt skeptisk til varmen med panoramavinduer mot sjøen og solen, men det er air condition der. I tillegg viser det seg at mikroovnen er kombinert ovn også. Om jeg kan steke brød i den, som eieren påstår vet jeg ikke.

2 kommentarer: