mandag 15. september 2014

JEG LEVER!

Da er leiligheten klar til malerene kommer. Alt som skal bort er borte!

Det tok 6 timer å pakke ned alt pikkpakkeriet mitt. Stort sett gikk det bra, men jeg fikk hetta da jeg oppdaget at modemet, som tilhører borettslaget var pakket ned. Flyttefolket tok det med knisende ro og hjalp meg med å åpne kasser til det dukket opp.
En Peppe`s pizza hjalp også på humøret da det røynet på.
Nå er jeg klar for nest siste kveld i landet.
God natt!



Del 2
Skuldrene senkes!
Nå som flyttedagen er overstått kjenner jeg at det er lettere å puste. Nakken virker mindre stiv. Jeg begynner på alvor å glede meg til avreisen.
I hastverket i går fylte jeg noen Ikeaposer med klær og andre ting jeg ikke fikk plass til i koffertene. Jeg må pakke dem på nytt, men Irene skal hjelpe meg og hun har en magisk evne til å krympe klær når hun bretter dem. Så jeg får nok plass til mye mer enn da jeg løp i mine beryktete sirkler og dumpet klær i koffertene i forbifarten.




2 kommentarer: