mandag 6. oktober 2014

Retrett

Da har jeg bestemt meg for å lytte til kroppen og reise hjem. Disse ukene har vært en viktig erfaring, men helsa er viktigere. Så er flybilletten bestilt og den vennlige megleren har hjulpet meg med å kontakte huseieren. Han kommer om formiddagen på hjemreisedagen 15. oktober I morgen skal jeg på posten å sende hjem litt klær. Irene pakket for meg da jeg dro og jeg har ikke sjans til å kopiere den magiske evnen hennes når det gjelder å "krympe" plagg. Jeg begynner å slappe av, matlysten er ikke tilbake, men jeg brekker meg ikke når jeg spiser. Klumpen i brystet har avtatt.

5 kommentarer:

  1. Jeg har vært bortreist og ikke lest bloggen før nå.
    Lykke til - uansett hvordan det går nå! Du har alt fått med deg mye. Ingen erfaring er bortkastet - alt kommer til nytte, det er min erfaring.

    SvarSlett
  2. Takk! Jeg gleder meg til å treffe deg igjen!

    SvarSlett
  3. God tur tilbake, all erfaring er nyttig. Sees hos hestene etterhvert :)

    SvarSlett
  4. Hei. Trist å høre at du ikke er bra! Godt at du føler deg lettet over å ha tatt en beslutning. Håper du kan få noen litt mer avslappende dager før du reiser hjem! Lykke til. Hilsen mamma

    SvarSlett
  5. Jeg føler at jeg har lært mye på disse ukene. Men det skal bli godt å komme hjem. Vi ses!

    SvarSlett