lørdag 4. oktober 2014

Prøver å holde humøret oppe

Ja, ja men. Da har jeg forlatt La Marina! Alt er stuet inn i leiligheten. I går fikk jeg vite om et par komplikasjoner med leiligheten i Kalbakkslyngen. Jeg prøvde å ikke tenke på det, men i natt hadde jeg mareritt om å ikke få leie ut. Jeg sov dårlig og humøret var på bunn i dag. Så her er en liste over positive ting: Suzie, som kjørte sakene mine inn til Alicante sa jeg bare kunne ringe hvis jeg var ensom. Hun husker godt hvor vanskelig det var å finne seg til rette. Jeg har nydelig utsikt Jeg bor rett under Slottet, Alicantes store turistattraksjon. Slottet har heis gjennom fjellet og jeg passerer den på vei til stranden Jeg bor rett ved stranden. Huden min er bedre enn på lenge. Det er vakkert her Så nå må jeg bare finne igjen eventyrlysten og utforske Alicante som turist, ikke på leting etter ditt og datt....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar