søndag 5. oktober 2014

Pingle?

Jeg har hatt det verre enn jeg har fortalt dere. Jeg har stort sett gått med klump i brystet den siste uken. I tillegg har jeg flere ganger følt at jeg ikke får puste. Jeg har tvunget i meg mat å fått brekninger av det. I går begynte jeg å tenke på at jeg kan ombestemme meg og reise hjem. Da slapp endelig klumpen det verste taket. I dag var jeg på stranden, det er en nydelig dag og vannet er herlig, men jeg klarte ikke å nyte det. Så langt har jeg sprengt alle budskjettideer og de pengene jeg skulle reise for er stort sett borte. Hvis jeg hadde satt igang oppussing hjemme ville jeg virkelig slitt nå. Hver gang jeg får en tanke om noe jeg vil gjøre så begynner jeg å regne på om jeg har råd. I tillegg har jeg sjekket litt om å søke oppholdtillatelse og der går det fort 200 E til. Men hvis jeg leier ut leiligheten MÅ jeg være så lenge at det ikke er noen vei utenom. Uansett kan jeg ikke regne med leieinntekter i år siden det koster en del å få utleiemegleren til å sette igang med annonser ol. Jeg vet ikke hvordan jeg hadde sett for meg at starten skulle bli, men at alt skulle bli så slitsomt at selv en klesvask krever mye jobbing hadde jeg ikke trodd. Jeg hadde heller forutsett at jeg skulle føle meg så liten og bortkommen som jeg har gjort disse dagene. Det frister veldig å krype hjem. Bare se på dette som en dyrekjøpt og viktig erfaring....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar