onsdag 15. oktober 2014

Lang reise hjem

I går kom utleierende innom litt over ti. Men jeg fikk lov til å bli til ett! Selvom jeg har betalt for november også! Da jeg sa opp leiligheten sa jeg at hvis han ikke kunne komme på avreisedagen kunne jeg legge igjen 100-200E for å dekke vask og forbruk av strøm ol. Han forlangte 200, gitt. Til sammenligning betalte jeg litt under 100E for det samme for omtrent samme lengde i den forrige leiligheten. I tillegg hadde jeg vært uheldig å veltet viften, som var gammel og dårlig, Glitteret var stripset sammen. Utleieren prøvde seg på at han ville ha 50E for den. Jeg lot som jeg bare hadde 30 igjen og det godtok han. Jeg prøvde å be om å få bli en stund til, men nei da. Så jeg var på flyplassen over tre timer før jeg kunne sjekke inn bagasjen. Der satt jeg på talla med koffertene rundt og under meg. Jeg hadde ikke mulighet til å gå på do, så jeg turde ikke drikke. Jeg skal hilse å si at det var tre lange timer! Men flyet gikk fem min før tiden og tok inn enda mer tid underveis, så jeg var på plass hos pappa ved midnatt. Gjett om det var godt å finne sengen! Ser dere om noen dager!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar